nyan-myan

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Nyan och Myan .......... - 14 oktober 2010 21:40

~Hai~


Idag så var det en jätte bra dag, jag gick på min pappas egna turkiska spa det var sååååå jätte super härligt!   

Hemsidan finns här: www.hamamoriental.se 

Nu sitter jag och lyssnar på en jätte gullig låt och ritar!   

Nu måste jag rita vidare hej så länge!


//Nyan   

Av Nyan och Myan .......... - 14 oktober 2010 15:28

HOJSAN!!!

 

det är myan som skriver!!!  

 

Jag är hemma och äter choklad

 

bollar mmm jag bara älskar

 

choklad om några timmar ska jag

 

till musik skolan   jag går på keyboard lrktioner det är jätte

 

roliiigt  jag måste tyvärr gå nu

 

HAJ DÅ!!! 

Av Nyan och Myan .......... - 14 oktober 2010 14:15

Hejsvejs!


Nyan skriver!


NU HAR VI KEEEEMIIIIIII!!!!!   

Det är roligt!

Nu så svarar jag på frågor och sen så ska vi labba! 

Okej måste sluta nu och svara på frågorna.


Hijdoooo!

Av Nyan och Myan .......... - 14 oktober 2010 08:48

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAJBAJ!

  


Det är Nyan som skriver! Jag sitter i skolan och har det trååååkigt jag glömde mina hörlurar hemma för att min dumma storsyrra tog dem!    Nu kan jag inte lyssna på musik för att "Music is my life"   

Jajaja...jag måste gå och ha matte prov nu önska mig lycka till!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards