nyan-myan

Alla inlägg under oktober 2010

¨)

Av Nyan och Myan .......... - 22 oktober 2010 22:55

Tadaaaaa!!


Vad tycker ni om våran nya topp bild som jag har ritat?


Jag blev nöjd med den!


Det dåliga är att jag hade ingen

skannare så jag fick ta kort istället... -_-'


Jag vill att det ska snöa meeeeer för att det är härligt


med snö!!! ¨)





Nu måste jag gå och lägga mig för att imorgon så ska jag gå


och simma med mina vänner!!   






Natti natti~  


//NYAN   

Av Nyan och Myan .......... - 22 oktober 2010 08:59

AMAAAAGAAAAD!!!



DET SNÖAR UTE!!!


.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*


Det är jätte fin och gulligt!!

Jag bara lääängtar tills jag ska gå ut i snön!!


Nu lyssnar jag en jäätte gullig låt och gör läxor.... 


Nu måste jag gå tillbaka till arbetet annars blir min lärare arg...


Fröken: 

 -SKA DU ARBETA


NÅGON GÅNG ELLER?!


DU FÅR DÅLIGT RESULTAT!



Bye bye alla sötisar!~


//Nyan  

:D

Av Nyan och Myan .......... - 21 oktober 2010 11:18

                          Svejhej!

                          


Jag och Nyan är i skolan vi hade


nyss matte.


Vi ska precis äta lunch jag tror det blir


prinskorv med ratatouille    Skolmaten är


ibland inte så god, det smakar som bajs  


och mjölken smakar som råttgift det är så äckligt så att man vill DÖ! 


Jaja vi måste gå äta bajset och råttgiftet

nu!



Byebye


//Myan och Nyan

:)

Av Nyan och Myan .......... - 18 oktober 2010 21:49

HIJSAN!

  


Jag och Myan har varit på scouterna och lärde oss lite mera om sjukvård ^^) Nu måste jag arbeta lite grann i matte sen så ska jag packa min väska för i morgon till skolan och sen så är det godnatt!!   


Godnatt allihopa   


//NYAN   

Av Nyan och Myan .......... - 17 oktober 2010 20:59

HEJ


  

Nu sitter jag och kollar på Indiana Jones den är såååå bra jag bara älskar filmerna fast

jag har inte sett alla hahaha ^^)

Längtar till skolan i morgon!!!

Nu måste jag sluta för att reklamen har tagit slut!!!


BYE BYE~


//NYAN

:F

Av Nyan och Myan .......... - 17 oktober 2010 13:09


En song med mitt bloggnamn? o.o'

X3

Av Nyan och Myan .......... - 16 oktober 2010 21:57

HEJSVEJS!

  


Brrr det börjar bli så kallt ute! 

Jag måste köpa vinter kläder! 

Nu fryser jag inte som tur! Jag sitter här i vardags rummet framför datorn och äter popcorn, choklad och chips .

Det är såååååå gott!! ^^


Hahahaha nu så ska jag spela   Robot unicorn attack  

För er som inte vet vad det är så är det ett av världen populäraste internet spel. :)


Nu ska jag spela den bästa spelet i hela världen (enligt mig)


BYE BYE   

//NYAN

HEJ

Av Nyan och Myan .......... - 15 oktober 2010 20:31

HEJ



Jag sitter och kollar på "världens barn" programmet!

Det är jätte kul!



SNÄLLA ALLA PERSONER DÄR UTE HJÄLP ALLA FATTIGA BARN, NATUR OCH DJUR! VI BEHÖVER ALLA TILL OCH MED DIG!


//NYAN


Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards