nyan-myan

Alla inlägg under december 2010

Av Nyan och Myan .......... - 23 december 2010 23:33

Hej!


Jag är så trött just nu ska snart lägga


mig   efter en 30 min film min kusin 


Selma ska sova över några dagar det 


kommer att vara roligt   


Här är en bild på oss   

//  Myan



Av Nyan och Myan .......... - 21 december 2010 13:49


JAG DÖÖÖÖÖR 


AV GULLIGHET!!!


IDAG BYGGDE MIN KLASS ETT


PEPPARKAKSHUS DEN ÄR


JÄÄÄTTE FIIIN!!!


JAG GJORDE INTE SÅ MYCKET


AV DEN UTAN JAG GJORDE


HANS, GRETA OCH HÄXAN


TILL DEN FÖR ATT DET


SKULLE BLI MER GULLIGARE!!


.*HÄR ÄR EN BILD AV DEN*.


  

Visst är den gullig??   

Bilden är inte så tydlig jag vet...  


Jahopp det var det som jag ville säga!!



HEJDÅ


//NYAN  

Av Nyan och Myan .......... - 16 december 2010 16:17

Hej!


Idag har det vart ganska bra vi hade matte vi tittade på

en film som hette "21" den var bra.

Senare hade vi ap(eget arbete) och efter rasten hade

vi NO i morgon så ska vi redovisa vårt arbete, jag och

Nyan och vår kompis jobbar tillsammans.

Jag är hemma nu och läste nyss min bok "Ett veck i tiden" sen så ville jag skriva i bloggen så nu skriver jag.

Jag har lagt upp en video här skriv vad ni tycker om dem jag tycker i allafall att dem är roliga ni kan skriva en kommentar och säga vad ni tyckte  //Myan  

 

Av Nyan och Myan .......... - 10 december 2010 21:47

Jag är hemma just nu!!


och fightar med min mamma  


Mamma


VS


Myan


HAHA   skoja bara oops


VITLÖÖK!!!


HIHI Men jag tittar just nu på Poreotix


dem är asbra på att dansa och jätte


söta asiater  mest den som är söt är DUMBO

 

 Men aja måste ge mamma min data nu


hon ska spela "Okey" på Facebook och titta


på tv samtidigt   


OKEJ men baj baj// MYAN  







Av Nyan och Myan .......... - 10 december 2010 20:08

 


   Hihi den här bilder är konstig jag vet men jag bryr mig ändå inte. ^_^

   Nu sitter jag och slappar framför datorn.  

   Jag lääängtaaaar tiiiill jullov. Jag är så IVRIG!!!   

   I morgon så ska jag på loppis, jag har faktiskt inte varit på loppis på jätte              länge?!   Sitter och bara lyssnar sönder mig med musik och kan inte                    slutaaaaaaa!!!   Nu har jag inget mer att skriva om haha!!



~~BYEBYE~~//NYAN  

Av Nyan och Myan .......... - 9 december 2010 22:00

Idag var det sista dagen på mina


pianolektioner.  


Det var roligt jag fick pepparkakor och


saft mm gott.


Idag i skolan så hade vi matte e.m


så hade vi ap <--- (Eget arbete)


Sen hade vi No!!!!  


Vi fick labba DET VAR JÄTTE ROLIGT  


Men jag måste lägga mig nu bye bye  


//Myan


P.s: Gå lägg er fuljävlar som är uppe nu =p


 

Av Nyan och Myan .......... - 6 december 2010 15:00

 


Jag är så ledsen nu. Jag har haft ont dem här


senaste dagarna   och idag har jag gått till


en läkare. Han sa att jag har


blindtarm inflammation och nu måste jag ta


tabletter. 2 på morgonen och 2 på kvällen


om det inte går över så måste jag operera


bort den och jag vill till skolan. Hemma är


så tråkigt   men jag måste tyvärr gå nu


baj baj   //  Myan 





Av Nyan och Myan .......... - 3 december 2010 09:51

LONLEY ME



Det är ensamma Nyan....

Jag sitter ensam i ett bord i skolan utan någon att prata med.....


I'm so lonley and it's suck...


Ingen av mina kompisar är här, så tyst och lungt...


Har purikurat en bild av mig...

  

B.t.w: Se hur vitt det är ute!!! SÅ MYCKET SNÖÖÖÖ!!!!   

Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards