nyan-myan

Alla inlägg under januari 2011

Av Nyan och Myan .......... - 28 januari 2011 19:01

Hejsan bloggen idag är det fredag jag är hemma och har tråkigt.

Jag och nyan ska kanske vara i helgen för att fortsätta på vår film...... snart ska jag äta min ben och jerry glass mmmm gott.   

Hehe ja nu har jag inget att skriva men jag kommer tillbaka och skriver............ kanske (NI: ) ................ men jag skojade bara ju trodde ni verkligen att jag skulle överge er? (Ni:Jaa....)

Men då hade ni fel   men jag måste gå nu peace out suckers.   ///  Myan

Av Nyan och Myan .......... - 24 januari 2011 13:37

Hej allihopa jag ruttnar eller nej


föresten jäser.


Jag har rast och dör av tråkighet.


Dagen är seg....

  

Kanske skriver mer senare


om jag överlever dagen.....




 //NYAN 


Av Nyan och Myan .......... - 11 januari 2011 10:17

Hej!!!!!


Jag är i skolan just nu och har rast.


jag har inga hörlurar   


jag som ville se en parodi av sagan om ringen


den är skit rolig den heter sagan om de bannlysta.


Jag måste gå nu och bestämma en film som jag,  


Nyan och en kompis ska titta på


byeeeee


// Myan  

 

Av Nyan och Myan .......... - 9 januari 2011 23:47



HEJ

  


Jag sitter och har en mysig stund för mig själv DRICKA TE ur min Findus kopp!  

Jag har storstädat lite idag och det var super jobbigt!!! Jag är helt slut. Jag hatar mitt rum för att den är så trång och smal och det är jätte jobbigt att dammsuga och moppa rummet. Jag tänker möblera om sen någon annan dag då när jag har tid! Snart börjar skolan igen och jag hoppas på att jag är tillräcklig laddad för arbete! Jag hoppas på att alla ni har haft ett riktigt skönt jullov själv så har jag haft det ganska bra faktiskt.  




   Nam nam....   




//NYAN   


Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards