nyan-myan

Alla inlägg under februari 2011

Av Nyan och Myan .......... - 23 februari 2011 22:01

Ruttnar


  


Jag bara ruttnar sönder mig när jag ser saker som jag verkligen vill ha!!

(men kommer aldrig att få dem)



Mohahaha nu bombar jag med bilder!!  


Buhuhuuu kommer aldrig få dig!   

  


Inte dig heller!   

  


Dig får jag aldrig se!     

 


Kan stirra på den hela dag!   

    

Kommer tänka på dem här livet ut!   

  


  


  


   

  


 


 


 


 


 


 


 


 


  

Japp det här(+lite mer) är vad jag vill ha!

VILL HA PENGAR SÅ ATT JAG KAN KÖÖÖPAAA!!!!   

 


Jag vill verkligen veta vad ni tycker om bilderna?? Tycker ni om samma kläder som jag?? Det skulle vara jätte trevligt om det fanns andra som tycker också om japansk kultur och mode!! 

Det här den längsta inlägget som jag har gjort!!!

Tjaaa... den blev fööör lång...   



JAPAN IN MY SUPER MEGA SWEET   





Nu måste jag gå och lägga mig!






~Natti Natti~






//NYAN  

Av Nyan och Myan .......... - 14 februari 2011 22:36

   HAPPY VALENTINE'S DAY   

  

  


Jag sitter och pluggar till engelska provet som


ska vara imorgon! Vi får hoppas på


att jag kommer ihåg alla ord!!  

 

Annars så blir jag besviken på mig själv!   


Engelska provet kommer innehålla:


Fonetisk skrift(bara några få ord)


Religions ord


Kläder


(t.ex: en blommig jacka, en rutig halsduk o.s.v)


Nu ska jag plugga vidare!   




BYE BYE!



//NYAN  

Av Nyan och Myan .......... - 10 februari 2011 21:13

WAAAAAA!!!

  


JAG ÄR SÅ GLAD! NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT MINA CIRCEL LINSER "POP C DARK BLUE"!!

( www.pinkyparadise.com )


DE ÄR JÄTTE FINA OCH JAG ÄLSKAR DEM! HÄR HAR NI EN BILD NÄR JAG HAR PÅ MIG DE!!

 

   ~Tada!!~


Ingen ordentlig bild jag vet men jag kunde inte fixa en bättre...   

Ska arbeta lite matte och sedan sova!



GODNATT TILL ER ALLA!



//NYAN 

Av Nyan och Myan .......... - 1 februari 2011 21:16

Mihihihiii



Jag har beställt mina första circel linser   

Dem kommer om ca 2 veckor jag kan inte vänta   


Min storsyrra Emeli


( www.cuteness-cuteness.blogspot.com )


och hennes kompis Malin


( www.snailpop.blogspot.com )


beställde också lite där ifrån ^w^


Här kommer det en bild!

  

  POP C DARK BLUE   


( www.pinkyparadise.com )



Jag övar franska nu men jag ska snart gå och lägga mig!



Byebye 



//NYAN

Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards