nyan-myan

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Nyan och Myan .......... - 15 mars 2012 13:49

HEJJJ DET VAR LÄNGE SEN!!!  



Jag har en bästis som heter..... JENNY!!!!

Hon är super duper snäll och shcysst <--- (Vet inte hur man stavar)

Jag kan berätta lite om henne hon älskar hård rock och happy metall    och hon har dyslexi

(För dem som inte vet vad det är så är det dyslexi gör så att man har svårt att läsa och stava och faktis prata också och man kan blanda ihop vänster och höger) och hon just nu väntar på resultat om hon har dyskalkely (Och det är att man har väldigt svårt med matte och klockan)





Men annars är hon cool och tuff    och hon är skit stark!! Hon har en mjuk sida också hon brukar ge mig kramar    som gör så att jag ramlar ner på golvet och asgarvar  ........ och hon hatar när man inte har ögonkontakt när man pratar med henne....     Neeee jag skojar bara kekeke










Okej måste gå nu ska ha matte med Alan tönten   HIIIIDÅÅÅ!! // Den ända och bästa MYAN!!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran första blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards